kärlek vid första ögonkastet.

Jag vill bli bra så att jag kan göra det jag älskar allra mest, det som får mig att bli glad. Det bästa.
.






Never regret something that once made you smile. Love.



slovenien.
.
Snart åker jag ner till ishallen och tittar på mina fina vänner som ska träna, vara isprinsessor. Jag vill också. Men det blir inte alltid som man vill. Även idag får jag stå vid sidan om. Jag klev på isen i fredags och åkte lite men nu har min ljumske blivit sämre så jag får vänta med att åka, igen. Det är där jag hör hemma. Där trivs jag allra bäst. Tillsammans med mina vänner och tränare, min konståkningsfamilj. Jag gör något jag verkligen älskar. Kämpar, sliter och skrattar. Jag har det bäst. Jag älskar att åka konståkning.

Kommentarer
Postat av: alexandra

I feel ya! håller tummar och tår för att det ska bli bättre snart, att vara utan konståkning ger ju abstinensbesvär! kryakryakrya!

2011-09-14 @ 01:03:02
URL: http://kiisch.blogg.se/
Postat av: ellen

fasen vad snygg du är på alla bilder! Var hur kul som helst när du började åka lite igen. Saknar dig så mycket och det känns lite i hjärtat när du sitter och kollar på när jag vet att du så gärna skulle vilja åka själv. Vila ordentligt nu så blir du bra snart och kan träna med oss föralltid! Allla saknar dig och det blir roligare när vi är hela gänget ;) Ses sen hoppas jag! Pusspuss från lilla mig <3

2011-09-14 @ 15:36:05
URL: http://elllenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0