Största kärleken.

I måndags fick jag reda på mitt resultat av magnetröntgen. Det var verkligen inte det jag hade hoppats på att få höra. Jag hade hoppats på mycket bättre. Jag vet inte om jag kan förstå det än. Månader utan is. Jag hoppas verkligen att det blir bättre så snart som möjligt. Jag kommer klara det här.
I helgen ska en hel del fina isprinsessor tävla. Jag skulle varit en av dom. Jag vill också tävla och känna mig fin. Ha på mig en fin klänning fullt med massa glitter. Göra det absolut bästa. Jag håller alla tummar jag har för alla som ska tävla. Det pirrar lite i min mage också.
.
glädje.

Kommentarer
Postat av: alexandra

uschuschusch! vet de åtminstone vad problemet är?

2011-09-24 @ 01:24:42
URL: http://kiisch.blogg.se/
Postat av: elise stjärnås

vad är det du har gjort? :o

2011-09-25 @ 08:34:24
URL: http://eliiisestjarnas.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Åh jag tycker så synd om dig, hoppas verkligen att du blir bra!

2011-10-22 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0