-2010-

Gott nytt år på er alla! Jag hoppas 2010 blir en jätte bra år.
Jag firade nyår med Hanna plus många till som var hemma, vi hade det jätte kul faktiskt. På eftermiddagen åkte vi och köpte lite raketer, eller ja hanna köpte och sen när vi kom hem smällde vi några. Sen på kvällen sjungde vi singstar och smällde och gjorde annat. Efter 12-slaget gick vi ner i källaren och chattade på våra ds, som vi hade gjort ganska mycket innan också. Jag, Hanna, Ella, Smilla och Alice har ds så vi chattade med varandra. Vid 1 tiden satte vi på askungen för Ella och de ville titta och då somnade jag och Hanna framför tv:n ganska snabbt. När filmen var slut gick Hanna hem och då satte jag mej vid datorn ett tag och sen gick jag och somnade. Det var typ min dag/kväll. Nu kommer det lite bilder också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som du fått en bra nyårs, min tele funkade inte att skcika sms eller ringa så kunde tyvärr inte höra av mig förrens vid kl 1 typ ;) MEn jaja gott nytt år !

2010-01-02 @ 12:21:29
URL: http://lovisaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0