torsdag.

hej sweeta saker<3
Idag var det skolan igen då fast det var inte så jobbigt för vi hade inte så många lektioner, kändes det inte som iaf. Sista timmen var elevens val & då hade vi fördjupnings grej & då spelade jag & Hanna mattespel & andra spel på datorn. Sen fick vi hålla på med sånna där ögon, kroppar, & öron mm, och det var väll roligt. Sen efte skolan blev det hem och byta om sen äta pannkakor hos mormor. mummmmms!<3 Sen bar det av till träning i 2timmar & det gick väll bra fast sista timmen var vi asa många folk så det var väldigt fullt på isen men jaja. Sen har man ätit och bara slappat här hemma.


i (L) pannkakor

Jag måste fråga dej en grej. Tycker du att jag ska konfirmera mej? Asså, jag är osäker för jag vet inte om jag orkar gå i kyrkan på gudtjänster & om jag hinner det. Men alla säger att det är så roligt att konfirmera mej så jag tror jag ska göra det. Jag får bestämma mej tills på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0