taggaTAGGAtagga!

Imorgon ska jag äntligen tävlaaaa! Jag är överlycklig:D
Jag har verkligen längtat efter att få tävla igen, tänk er själva. Åka i en jätte glittrig klänning inför massa människor, mmmm i love it!<3 Iaf så är det tävling i Borås, en stjärntävling bara för vi var tvunga att tävla en tävling innan de riktiga tävlingarna i elitserien startar. Så imorgon vid 12 åker vi till Borås, sovmorgon tjihooo! Sen blir det tävling vid 4 så då måste ni hålla tummarna, right? Önska mej lycka till också. Det är bara långa programet imorgon, det kanske jag redan har sagt aja whatever! Jag har nytt program och ny klänning så det ska bli jäte spännande att åka det programet. Jag ska visa en bild på min klänning men ni får inte se med stenar och paljetter för det är en secret, det får ni se imorgon hihih:) Imorgon kommer det komma bilder från dagen också.


Den ser inte så rolig ut när det inte är några stenar och paljetter på menmen
och så är den inte så fin när den hänger.

TAGGAtaggaTAGGA!

Kommentarer
Postat av: maja

shit vilken fin bild §§ :D

2009-09-25 @ 21:17:51
Postat av: maja

shit vilken fin dräkt §§ :D

2009-09-25 @ 21:18:23
Postat av: sarahhh.

tacck maja<3

2009-09-25 @ 22:32:15
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0