sarah är duktig.

Idag har jag varit duktig för jag har städat rummet. Jag kände att det var väldigt stökigt och att det måste städas så jag satte igång att städa. Jag hade såklart på radion när jag städade, det går inte annars. Man städar samtidigt som man har kul och dansar, hihih. Smart va? Så om man tycker det är tråkigt att städa sätter man på musik så blir det mycket roligare. Aja, ni ska få se hur rummet blev efter städningen, inte nån så stor skillnad men lite.


Innan:


Nu:


Ganska stor skillnad tycker jag iaf.


Nu kommer också en bild på morgondagens outfit.
Skriver imorgon vad det är och vad det kommer ifrån.





Igår var jag inne i stan och kikade lite för det var ju shoppinghelg, det var inga folk där:o Men iaf så kikade jag i lite affärer och jag hittade ett par skor som fick följa med mej hem. Ett par boots med små nitar på, skit snygga tyckte jag så jag köpte dom. Här får ni en bild på dom, dom är på bilden ovan men det syns inte så mycket.




Snygga va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0