nytt i garderoben.

Igår var jag i stan en stund efter skolan. Jag var tvungen att prova min nya klänning till långprogrammet (konståkningsklänning) som kimberly håller på att sy och då tog jag en runda på stan också och hittade dessa snygga grejer. Jag skulle egentligen ha köpt ett par skor men jag hittade inte ett par jag var säker på så jag väntar lite. Här får ni bilder på mina nya kläder. Vad tycker du? :)







1. nit/frans väska
2. detaljer på väskan
3. grå tröja med lie!tryck i paljetter
4. sammetsklänning
5. halsduk, har bloggat om den i några inlägg här under
6. lackleggins
7. svart pösig tunika
8. nitarmband

_____________________________________________________________________________

Nu ska jag länka en mycket sööt och snäll tjejs blogg, hon heter Elina.
Hon åker konståkning och är mycket duktig.
Kika in hennes blogg! den är mycket bra (Y)
www.eeelinaas.blogg.se


 <----- Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0