lovely sunday.

Idag var jag i Trollhättan igen på sammandrag som jag sa till er igår. Det gick bra fast jag kom inte med till ungdomslyftet, det var ingen som kom med på hela sammandraget. Jag stog några axlar fast inte när dom såg, så himla typiskt. Jag får stå den i veckan nu och filma in den och skicka in den till tränarna. Sluttjatat om det.
Imorgon är det skolan igen, den är så hiiimla jobbig men vi får väll stå ut med den helt enkelt. Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag faktiskt sova för jag blir så trött på morgonarna om inte jag går och lägger mej tidigare än vad jag har gjort det senaste.
Vet ni, vet ni!! Imorgon kommer Ella, Smilla och de andra hem!! :) tjihoooo! Jag längtar ihjäl mej efter dom nu verkligen. Om jag är ledig imorgon från träningen så ska jag baka något som välkommen hem kaka, hihi. Fast jag vet inte vad jag ska baka, vad ska jag baka? Som mat imorgon kväll ska pappa göra hemmagjord pizza, mummmms. Aja, nu ska jag inte tjata mer utan nu ska jag avsluta detta inlägg. Ni får sova gott, godnattt!(a)


random bild.
(la in en bild bara för inte inlägget skulle bli så tråkigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0