i ♥ shopping

Igår var jag & Hanna i skövde & shoppade lite. Jag fick med mej 3 grejer hem & Hanna fick inte med sej något. Hon hade tänkt att köpa en jätte fin klänning från bikbok men den var tyvärr slut. Vi åkte in till stan med 15.15 bussen & sen åkte jag hem 18.25 & Hanna stannade hos sin mormor. Iaf, jag köpte ett par leggins med nitar på, en bh & ett hippieband. I ♥ shopping! Vem gör inte? hihih. Det kommer bilder på grejerna jag köpt men just nu hittar jag inte min kamera. Sen vid ungefär 8 åkte vi in till skövde igen för vi åt på tai pak. Det var jätte gott, fast godast var nog friterad banan & glass. Sen åkte vi hem & Hannas sov hos mej inatt, mysigt. Sluttjatat om det. Nu ska jag äta frukost för jag ska åka & träna om 20 minuter.

____________________________________________________________________________________

 
Nitar, hiss eller diss?


HISS! helt klart.
jag tycker nitar är ursyggt. Jag tänkte köpa en nit kuvertväska igår men hade tyvärr inga penagr till det. Jag tror jag ska klicka hem ett rosa nitarmband eller ett svart. I ♥ nitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0