goodnight (a)

Nu ska jag gå & sova hade jag tänkt mej. Jag har precis packat mina väska tills skolan imorgon & tagit fram kläder. Jag tänkte lägga upp en bild på vad jag ska ha på mej.
Imorgom är jag ledig från träningen & det är underbara Hanna också så vi tänkte åka in till stan & kolla lite. Jag ska köpa leggins med nitar på om dom finns kvar & Hanna ska köpa en klänning. Sen efter ska vi kanske kolla på bio, sommaren men göran, & sen ska vi äta på thai pak med pappa & Linus. Fast vet inte om vi kan göra detta för Hanna hade lite feber nu ikväll så hon kanske är sjuk imorgon men vi får se. Aja.. Nu ska jag gå som jag redan sagt innan, hahah! Ni får hare bra! Godnatt(a)



Detta ska jag nog ha på mej imorgon. Blir det bra tro? hihih.

hood : stadium
linne : ginatricot
shorts : cubus
leggins : vic

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0