fredagsmys.

hejj alla glada! :)
Nu har jag precis duschat och gjort iordning mej och packat fika inför imorgon. Nu ska jag gå och sova för jag ska upp klockan 6 imorgon, snark -.- Det är uttagning till ungdomslyftet i trollhättan. Jag måste klara min dubbel axel för att komma med till ungdomslyftet, jag stog några på träningen idag men dom var inte rena så taggatagga sarah. Önska mej ett lycka till kanske? Jag får hoppas på att det går bra helt enkelt.
Idag var det skola som vanligt och det gick väll bra. Det var inte så jobbigt för vi hade bara 4 lugna lektioner och vi slutade halv 2. Vid klockan 3 bar det av till träning som gick bra eftersom jag stog några axlar. Efter träning åkte jag och pappa till skövde och tittade på klinkers till hans badrum och vi hittade jätte fina grejer. Medans han kollade lite gick jag och kollade lite i affärerna och jag hittade 2 par ubersnygga skor jag ska köpa nästa vecka eller något om de finns kvar. Jag bara måste ha ett par av dom iaf, hihihih:) Aja, nu måste jag gå! Jag kommer inte blogga något förräns imorgon kväll för jag ska ju vara i trollhättan hela dagen imorgon. Ni får hare bra. Sms:a mej imorgon, ni som inte har mitt nummer synd för er! hihihi:D




xoxo.


Kommentarer
Postat av: linablomberg.blogg.se

LYCKA TILL SARAH! DET KOMMER GÅ BRA, DU ÄR JÄTTE DUKTIGT. DE VET JA ! PUUUSSS <3

2009-09-12 @ 09:53:22
Postat av: sarahhh.

taccck evelina :)<33

puss(L)

2009-09-12 @ 20:35:31
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0