borta bra men hemma bäst.

hejj sötnoozar.<3
Nu sitter jag i soffan med datorn och surfar lite, typ tittar på youtube och på massa bloggar och äter godis. Idag var ju jag på sammandrag i Trollhättan, uttagning till ungdomslyftet. Det har gått ganska bra hittills men jag får sätta resten perfekt imorgon, tex dubbel axel. Men jag hoppade några idag och så stog jag nästan en men sen fick jag inte hoppa några mer men jag står den imorgon. Vi får hoppas på att det går bra och ni får hålla tummarna för mej så det går bra.

Nu har jag inget mer att säga i detta inlägg, skriver ett inlägg sen. Ni får hare bra! pussss:*


_______________________________________________________________________________


borta bra men hemma BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0