090917

Nu ska jag snart gå och sova, först jag jag titta lite på tv och sen göra iordning mej och sen äntligen kan jag dejta sängen. Imorgon blir det morgonträning 06.45 till 07.45, så det blir tajt med tid att göra iordning sej på till skolan eftersom jag börjar 08.10. Sen blir det skolan till halv 2 och träning 15-17 eller ngt, fattade inte schemat riktigt, hahah. Sen vid 6 kommer underbara isabell till mej och då ska vi göra iordning oss till valhall ihop, vilka ska dit? Det kommer nog bli roligt, fast jag vet inte vad jag ska ha på mej:S opss... Jag får gå ner och titta i min garderob om jag hittar något snyggt, ska man ha på sej ngt svart kanske?
Nu har jag bestämt vad jag ska ha på mej imorgon. Jag ska ha på mej en svart stor, pösig tunika, nitleggins, nitarmband och några andra armband, jag tror jag ska lite färg till så det får bli rosa armband och kanske något silvrigt också. Aja, det var ju intressant, det kommer ju en bild imorgon så då ser ni vad jag ska ha på mej. Nu måste jag gå och göra iordning mej. Godnatt och pussss<3

Kommentarer
Postat av: Hanna<3

och?

2009-09-19 @ 00:28:46
Postat av: Hanna<3

bara så att du vet det var inte jag som skrev och det var nån annan<333 pusss älskar dej!!!

2009-09-19 @ 12:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0