090808 :)

Hejj sötnosar<3
Jag var hemma från skolan idag igen så jag har väll slappat idag med. Fast jag har också varit duktig, jag har pluggat på vårt no-prov vi har imorgon. Jag tror vi har provet första lektionen så jag måste plugga massor mer nu ikväll för jag kan typ inget:s Nu sitter jag, Linus och pappa och skrattar åt wipeout, ett program ni som inte vet. Så himla roligt är det asså, hahah! Det är på kanal 5 er som vill titta. Aja nu måste jag titta vidare. Ni får hare bra. Skriver ett inlägg sen igen.

xoxo.

________________________________________________________________________________


Nu saknar jag mina små pluttar Ella & Smilla. Kom hem nuuuu!<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!!! Vi saknar dig massor massor oxa!! Vi bara badar o badar och har roligt, men saknar dig massor! massor pussar Ella o Smilla

2009-09-08 @ 21:26:22
Postat av: Ella o Smilla

Saknar dig massor ocksa basta storasyster! Vi badar o badar! Alskar dig mest i hela varlden!! puss Ella o Smilla

2009-09-08 @ 21:32:31
Postat av: sarahhh.

ååh!

saknar er massor också mina älsklingar <33

loveu sockersöta små flickor:) (L)

2009-09-08 @ 22:08:39
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0