halmstad.

hejj sötungar. <3
Nu ligger jag i sängen och har det gött i Halmstaaad. Jag är ju på min första elitserie tävling för dej som inte visste, det är jätte spännande. Idag åkte jag korta programet och det gick superduper bra, jag ligger 3:a. Jag stog allt men jag fick inte så bra poäng. Det tar jag igen imorgon för då ska jag åka långa programet, taggatagga! Ni håller tummarna för mej imorgon på förmiddagen va? Jag får helt enkelt hoppas på det bästa och köra hårt. Om jag inte kommer på pallen skriver jag ett inlägg imorgon på kvällen nån gång men om jag kommer på pallen som jag hoppas så skriver jag kanske inte ett inlägg förrns på måndag för jag hinner inte det imorgon då. Vi får se, men nu ska ni få en bild på mej och en bild på Hedda. Jag tog inte så många så ni får bara två dåliga bilder på oss.



Efter att jag hade tävlat åkte jag och mamma till hotellet och shoppade lite. Vårat hotell ligger ju i ett köpcentrum, lyxigt va? hihih:) Bilder på kläderna kommer nu.




Tröjan är mycket rosare i verkligheten och jackan är på fel håll på bilden men det får duga. Var det snygga grejer?

H&M & JC

Nu på kvällen åt vi buffé på hotellet och det var jätte gott. Sen blev det mjukglass, mummma! Det finns en mjukglass maskin som man kan ta mjukglass ur, gratis! Detta är ett lyxhotell. Jag tycker inte mjukglass är sådär jätte gott men det gick väll att äta. Sen tog vi kort i köpcentrumet och när vi tog kort inne på coop kom en vakt och sa till oss att det var förbjudet, opps! hahah:D Här kommer lite bilder.




jag vet, jag är het i glasögon.

Här får ni 2 bilder på vårt hotellrum också.



så.

långt inlägg, jag vet!

Kommentarer
Postat av: Paulina Blåder

ta bort "pussbilden" på mej hörru!!! ;)

2009-10-15 @ 10:14:04
URL: http://paulinablader.blogg.se/
Postat av: sarahhh.

nää:)

2009-10-16 @ 09:38:45
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0