paljetter <3




I söndags var jag inne i stan en snabbis för mamma och dom skulle handla. Först åkte vi till mediamarkt och kollade på ett objektiv till min systemkamera och sen åkte vi till Elins esplanad. Dom andra handlade medans jag tittade lite i affärerna. Jag köpte dessa snygga paljettshortsen, snygga right?

Nu ska jag sminka mej och sen ska jag åka in till skövde och kolla julklappar. Idag är det första gången jag sminkar mej på 2½ vecka, jag är sjukt imponerad faktiskt. Eller jag har sminkat mej en gång innan bara faktiskt. Det behövde verkligen min hud så torr den var. Aja, nu ska jag fixa. Pusss<3

Kommentarer
Postat av: evelina :)

dom va coola :) <3hihihi

2009-11-24 @ 12:20:57
Postat av: evelina :)

dom va coola :) <3hihihi

2009-11-24 @ 12:21:30
Postat av: sarahhh.

2009-11-24 @ 18:34:52
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/
Postat av: sarahhh.

visst är dom:)

<3

2009-11-24 @ 18:35:27
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0