jobbiga skoldagar.

Nu är jag äntligen hemma från den otroligt jobbiga skoldagen. Asså det är så jobbigt och tråkigt i skolan när man gör något man inte tycker är kul, man somnar ju! Usch på det. Jag längtar verkligen till jullovet, det är ju ca 4-5 veckor kvar och det är hur gött som helst. Iaf, nu idag ska jag plugga no-prov, skriva klart min deckare, slappa och sen ska jag åka till bokhandeln och köpa ett block till min träning och stift till skolan, då vet ni. Jag kommer självklart skriva minst ett inlägg för jag kommer nog inte plugga så värst mycket för det orkar jag inte, hihih:) ni får hare bra! pusss<3


Förresten, vet ni?
Imorgon fyller min sötaste Lisa år!! :D
Grattis i förskott gumman <3
Älskar dej (L)


Erkänn, söt va? <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

SARAH, du är söt!

tack så mkt

jag älskar dig också <3

2009-11-10 @ 18:37:28
Postat av: sarahhh.

det kan jag inte hålla med om men :)

jag älskar dej! <3

2009-11-10 @ 18:39:40
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/
Postat av: sarahhh.

det kan jag inte hålla med om men :)

jag älskar dej! <3

2009-11-10 @ 18:39:59
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0