091125

hej alla underbara människor! ;*
Idag har jag varit i skolan som vanligt och det var okej faktiskt. På spanskan fick vi reda på proven och jag fick MVG, jag är nöjd. Efter skolan blev det direkt konfirmationen. Just nu sitter jag och äter Tom&Jerry kex, mummms!



Snart ska jag börja packa för imorgon ska jag åka till Halmstad jätte tidigt. Det är ungdomslyftet, typ ett litet konståkningsläger eller vad man ska säga. Det ska blir jätte roligt och jag hoppas jag lär mej något nytt. Jag slipper ju skolan i 2 dagar, gött! Det kommer inte bli något bloggande på 2-3dagar för jag kommer inte ta med mej datorn för jag tror inte det finns internet på vandrarhem, eller? Aja, nu har jag inget mer att säga, slut på inlägget hihih:)



bild sen förra årets fotografering med konståkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0