lovers and haters... !

hej alla söta bloggläsar :) <3
har ni haft en sköj dag?
just nu sitter jag i husvagnen med datorn;)
jag, Hanna & Ella ska sova här inatt, grymt sköj!:)
Ella sover, Hanna spelar GTA & jag ska gå & kolla på Hanna
när hon spelar men jag var bara tvungen att göra ett blogginlägg
så jag inte är för osocial;)<3 det är grymt sköj här in tha husvagn;)(Y)
Smilla sover tyvärr inte här utan hon sover i huset:/
vi har typ sjungt singstar & Ella äger alla på´t :))<3
om ett tag ska vi gå & lägga oss i sängen & sova, undra när vi kommer
somna bara, host*
resten av dagen har jag, H, E & S vart i skövde & typ fikat & kollat i lite
affärer(Y);) det var mega skoj ! :)
men nu ska jag gå:) pusshej<33 godnatt:)

måste bara säga en grej smilla sa idag :)
smilla : ella, du måste ha hakklapp
ella : hahahahahaha
jag : om någon sä måste ju du, hihi;)
smilla : men jag är stor kille !
sarah & ella : hahahah! sötiis:)

byebye lovers and haters



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0