9 dagar kvar... :)

hej alla sötisar;*
vad ska ni göra ikväll då ? ;)
jag, hanna & ellen ska åka ut på tibro & kolla lite på
cruisingen ! vi ska också åka i en bil ;) hihi!
en bil som sponsrar sm i motocross ;)
idag har jag tränat 11-13 & det gick väll bra men det var ganska
jobbigt! ;) sen blev det skövde ! typ äta på Mc donalds & byta min
skolavslutningsklänning;) det kommer en bild sen elr imorrn(Y)
sen var vi på sjukhuset & hälsade på Mormor ! :)
krya på dej ! :) Jag älskar dej mormor ! <333(L)
vet ni... nu är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller 14år :) & 10 dagar
kvar tills jag, Hanna, Ellen & Paulina åker till liseberg:D längtar ! :)
nu ska jag göra iordning mej :) typ sminka mej lite :D
ni får ha en bra kväll :) pusshej;*<3

kika gärna in på mina bästa vänners bloggar ! :) <3
www.paulinablader.blogg.se 
www.hhhaaannnaaa.blogg.se
www.ellenward.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0