vem vann let´s dance?;)

någon som vet vem som vann let´s dance?;)
glömde kolla det, jag satt klistrad här framför
datorn istället, hahah;D

förut skulle jag kolla på Vicky på eurosport
när hon åker VM i los angeles men då var
det istället cykling elr ngt konstigt!:@
asså herregud elr!! men på svt1 sa dom att
Vicky ramlade på 3flipp+2toeloop, på flippen:/
sen hade hon missat ingången på ngn
piurett så hon kanske inte kommer vidare till
finalen men man kan ju alltid hoppas;D
aja, bra jobbat Vicky!:))<3
men nu ska jag gå!;)
pusshej<33 hare bra!:) godnatt(a)





lookbook pic,

grymmt snygg outfit!;)
sån skulle man vilja ha i garderoben;)



lookbook pic.

var tvungen att lägga upp en till bild;)
asså, jag älskar verkligen ray-ban
wayfarer glasögon!!;)

måste verkligen inköpas(Y)
rosetten sitter också perfekt!;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0