SKF i Luleå:)

nu är jag i luleå:)
vi åkte igår kväll och kom fram vid 12 idag ungefär!
det tog 17timmar, ganska jobbigt men vi sov ju
bort hälften av tiden så det gick ju braa!:)
jag, Cicci och lou (från tibro)
Emelie och Sandra (från skövde)
och Melanie (från lidköping)
jag kom hem från träningen för 50minuter sen.'
Det gick ganska bra;) jag slog i höften/rumpan
rejält igår så jag kan typ inte gå och stå på det
benet;/ men det är bara att bita ihop(Y)
jag ska tävla vid 6 ungefär och då måste ni
hålla tummarna för mej!:) jag kom i sista
gruppen som jag ville:)(Y) sist ut är jag också;P
Melanie kom också i sista;)
vi får hoppas att det går bra!:)
men nu ska jag försöka få i mej en alvedon om
det nu går! är ju inte så bra på´t, HAHAHAH tibrolägret;)
men pusshej<33 hare bra!! seeu;)
bloggar nog sen när jag har tävlat och berättar hur
det har gått:) hejdå!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0