plugga,plugga,plugga!!

nu sitter jag nere på mitt rum och har två böcker
framför mej, no och so! jag har TVÅ prov imorgon
precis efter varandra!!:/ sista lektionerna:S:O
men jag får plugga en stund till;)
jag har precis städat i mitt rum, det såg ut som
ett bombnedslag här innan! haha;P kläder överallt;)
men nu är det städat och fint;)

dagen har varit bra idag;)
bara att jag varit grymt trött så jag somnade på
svenskan;)) det var rätt gött!;D
sista lektionen, no, gick så sakta så jag vet
inte vad;S aja!;) Hanna gmn var sjuk idag;/
Krya på dej honeyboney<3 hoppas du blir
bra snart igen;)<33

på fredag äre valhall!;)) kulkul!:D
vilka ska dit?

men nu ska jag plugga vidare så jag kan
proven;) pusshej<33 hare bra! godnatt(a)

blev ingen dagens outfit idag heller;)
orkar inte ta foton längre typ, men det
ska jag ändra på!!:D
men jag hade på mej den nya rosa/röda
t-shirten från H&M som är på inlägget nedan
(bilden), adidas tröja och mysbyxor;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0