hejhejhej:)<3

jag kom hem från ishallen för en stund sen;)
det gick väll bra förutom min kombinations
piurett:/ jag gick in, snubblade till och gjorde
en till och då fick jag inga poäng för den sista://
men det gör inte så mkt;) jag fick 79p och kom
8:a! Melanie åkte jätte bra och hon kom 4:a:)
Vi bytte plats, hahah:D Men jag är nöjd:)
lycka till alla juniorer och seniorer som åker
imorgon:) hoppas det går bra!:D
men nu ska jag gå in och duscha och göra
iordning mej för vi ska på kamratmåltid i
skolmatsalen:) mat: kött och potatis elr
potatisgratäng, mumms:)(Y)
men nu ska jag gå, bloggar när jag kommer
hem från kamratmåltiden!:)))
hejdåpuss:)<33 hare bra!:D





Idag är det melodifestivalen!:)
vilka hejar ni på?
jag tycker E.M.D och alcazar är bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0