dålig på att uppdatera vare ja!

nu har inte jag uppdaterat på en vecka elr mer kanske;)
men jag har varit i Holland onsdag-söndag och då hade
jag ingen dator med mej tyvärr så då kunde jag inte
uppdatera:/ men det gick bra iaf, kom 9:a totalt:)<33
det kmr bilder;))
sen orkade jag inte uppdatera ngt igår och i förrgår;P
men nu orkade jag göra det:)
idag hade vi matteprov i skolan, det gick bra:)
imorgon har jag no-prov, måste pluggapluggaplugga!
idag ska jag träna 4-5 fast skulle egentligen träna
4-6 men jag ska på kalas hos agnes:)<33
grattis världens bästa kusin:)<33 lavu(L)
sen blir det hem och plugga och skit!
men nu ska jag ta ngt att äta och sen ska jag
åka till träningen om en 20min:)
uppdaterar nog ngt ikväll;D
pusshej sötnos!<33:) hare bra! seeu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0