you are so...

helloo:)
jag gjorde inget inlägg igår & har inte gjort det på hela dagen idag heller!
hann inte igår för Ella hade kalas & idag har jag inte orkat;P
men nu ska jag göra ett kort inlägg så jag är lite social;)

idag var det träning 11-13 i rankås, gick bra men det var jobbigt!
vi sprang 5:an, 5km alltså & gjorde massa andra grejer;)
sen blev det hem! kollade buss till skövde men den gick så
sent & sen hade jag inget fkort så jag kunde inte åka:/
jag skulle köpt skolavslutningsskor & typ underkläder:;)
men jag ska in till stan på onsdag & fixa mina ögonbryn
så då får jag nog köpa det då!:)
resten av dagen har vart rätt soft(Y)
nu på kvällen från klockan7 har jag typ spelat GH & sjungt singstar:)
nu ska jag faktiskt gå & sova för jag är så himla trött:) ska spela lite ds först!
pusshejj<3 gonatt :)


kommer bilder från Ellas kalas imorgon :) om jag hinner!
för jag ska öva prov & träna så får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0