sommarlooooooooov ! :))<3

hej på er;*
Nu är det äntligen sommarloov:) fatta gött eller!
Det blir ett sommarlov med träning för det mesta & va med kompisar resten.
I nästa vecka någon gång blir det Göteborg med Kimberly! Ska bli jätte roligt :))
Iaf... skolavslutningen var bra & rolig men detta pissväder, hallå eller?!
Fast vi var ju bara inne i sporthallen & klassrummet så det gick ju bra, men det
var ju värre för studenterna. Det regnade inte så mycket när de sprang ut så de var ju bra.
Jag ska lägga in bilder från skolavslutningen & studenten i ett inlägg efter för
annars blir detta inlägg så långt. Men det blir dagens outfit i detta inlägg iaf!
Vi var hemma hos Renée & dom förrut & det var jätte roligt. Vi fikade tårta & åt mat.
Grattis till studenten Renée ! <33

Nu om en stund ska jag ner till sörens & möta Hanna.
Vi ska hyra film, i taket lyser stjärnorna, tror vi. Alla säger att den är så himla bra.
Jag har bara läst boken & då måste jag se filmen också. Jag kommer nog lipa ihjäl mej!;)
Men jag ska åka nu snart, jag gör ett inlägg när jag kommer tillbaka med bilder från
skolavslutningen & studenten. Ni får hare bra! pusssss;*



skolavslutnings outfit
jeansjacka
: ginatricot
klänning : kimberly har sytt
sjal : afghanistan
väska : kapphal
leggins : ?




outfit resten av dagen
jeansjacka :
ginatricot
randig tröja : ginatricot
sjal : afghanistan
väska : kapphal
leggins : ?
converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0