en dag närmare....

tjulelu ;)<3
nu sitter jag framför datorn igen, jag äter vindruvor & lite godis(Y);)
idag var det ju friluftsdag & då valde jag beahvolley som jag sagt innan!
men sen blev det inget så då fick vi gå tipspromenad istället, väldigt nödigt! host*
iaf, det tog typ en halv timma/1timma & sen fick vi åka hem, värt!! sen åkte jag,
Hanna, Sarah, Ellen & Exo hem till Ellen & gjorde massa skoj:)
Sarah är bäst på att göra inbakta flätor bara så ni vet:D
jag kom typ hem ifrån Ellen för en halv timma sen;)
Hanna & Ellen är hemma hos Hanna & äter men kommer till mej snart!
då ska vi göra maskeradbrännbolls grejerna:D
vi får hoppas på att det blir bra:) på torsdag får ni veta vad vi var!
nu har jag inget mer att skriva så.... pusshejjjjj!<33

nu är det 8 dagar kvar tills sommarlovet :D happyyyyy!
ännu en dag närmare....



solglasögonen på & sen är det bara börja schteeka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0