äntligen hemma! :D

hej på er alla!<3:)
Nu var det länge sen jag uppdaterade men det är ju bara för jag har varit på
läger i 1 vecka nu, men nu är jag änligen hemma! :)) Det har varit jätte roligt
men ganska jobbigt. Nu är det 3 veckor till! Jag kommer längta ihjäl mej efter
Ella & Smilla<3 Men jag kommer ju hem på helgerna så då träffar jag dom &
dom kommer säkert & hälsar på. Men jag kan ju inte uppdatera ngt tyvärr:/
Ni får vänta en hel vecka innan jag kan uppdatera igen, eller imorgon kommer
jag göra det. Då ska jag visa er massa fina bilder från lägret!:)






Men nu ska jag kolla på film! It´s all about the woman elr The woman.
Hoppas den är bra, den verkar vara bra iaf. Någon som sett den? ;)
Nu börjar den så jag måste gå... pusshej<3 sov gott! NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0