23.24

hejj hotties !<3
Nu ska jag snart gå & lägga mej men jag måste bara skriva ett snabbt inlägg om dagen.
Jag, Hanna & Ellen sov ju i tält inatt & det var jätte roligt :)
Vi åkte ut & cyklade vid ungefär 12 för Hanna var tvungen att röra på sej.
Jag satt ibak på på min cykel som Hanna cyklade på med en kudde & typ halvsov ;)
Sen blev det hem till tältet, vi typ busringde lite & spelade spel typ. Sen skulle vi sova
3minuter & sen vakna igen men det gick inte så bra så vi somnade.
Imorse ringde mitt alarm typ 711 gånger eller något  klockan halv7 :@ asså... damp!
Sen idag åt vi lunch hos ellen, typ kyckling & ris, Skit gott (Y)
Vid 1 åkte vi på träning i skara 2-4 & det gick bra, jag gjorde jätte bra ögel+ögel+ögel! :D
Nu på kvällen har jag varit med Hanna. Vi var & handlade åt pappa annars har vi vart
hemma hos Hanna. Nu på kvällen bytte Smilla kläder 10ggr eller ngt:S hahaha:))
Men nu ska jag gå! pusshejj<3 Godnatt(a)



kvällen i bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0