1dag kvar, sen sommarlov!

hejj mina söta bloggläsare;*
Jag tänkte blogga igår men jag hann verkligen inte för jag var i skövde & fixade
mina ögonbryn direkt efter skolan, sen träning & sen var jag & Hanna tvunga
att göra klart maskeradbrännbolls grejerna. Nu kan jag säga vad vi var!
Vi var pantburkar, ha-ha-ha! uppträdandet blev inte ett skit bra:/ menmen...
Det kommer en bild på hur jag såg ut sen.


bild från igår, jag var loka hallon!

Brännbollen gick inte så bra heller, vi vann bara 1 match.
Vi har varit jätte bra när vi har tränat på lektionerna i veckan
men idag var vi inte alls lika bra:/ aja....
9a vann hela brännbollen, Joshi & hennes klass!:)

Om typ 10minuter ska jag åka till skara & träna så jag måste
göra iordning mej. Ni får hare bra! pussss lovers;*<3



gårdagens outfit
svart tröja :
?
svart linne : H&M
jeans : ginatricot
sjal : afghanistan



outfit från i förrgår
skinnjacka :
lindex
randig tröja : ginatricot
svart linne : H&M
jeansleggins : ginatricot
converse : ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0