090614

hejj sweetis;*
Har eran dag varit bra? Det har min, hihi! :)
Först var jag uppe i rankås på träning 11-13 & det gick bra.
Vi sprang jätte mkt, en runda 7 varv & sen stretchade vi & sånt.
Efter träningen åkte jag hem & åt makaroner & köttfärs. Sen fotade jag
Renée lite. Hon var här hemma hos oss & fixade sej inför balen.
Hon var jätte fin, jag visar er kort imorgon.
Sen åkte jag & mamma & lämnade Renée hos Martin, en kompis till henne.
Vid halv 4 åkte vi in & kollade på balen & dom var jätte fina allihop.
Sen när vi var hemma så gick jag & Hanna ut vid ungefär halv 9 & handlade
mat & pappa. Sen gick vi hem & fotade lite ute! :)
Men nu ska jag gå & lägga mej! pusshejjj<3 godnatt(AA)



jag har kommit på att jag är väldigt dålig på att lova grejer ;)
till exempel som när jag lovade att lägga ut bilder från
studenten, det gjorde jag inte;) haha, det får jag ändra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0