090603

hej alla glada :))<3
nu har jag inte bloggat på nåra dagar igen men jag ska skriva
lite om vad som har hänt imorgon för jag hinner inte det nu för jag
ska åka & träna i smuleberg om 10minuter :)

men iaf igår fick jag min efterlängtade systemkamera :D
en nikon d60 ! den är grymmare är grymassst! :)<3
sen kom mamma hem med kläder & glasögon till mej:)
x en långärmad svart/vit randig tröja
x ett par jeansshorts
x 2 par glasögon! ett par vita & ett par rosa :)
men nu måste jag verkligen åka :) pusshej<333 hare bra! :)



svart/vit randig tröja


glasögonen
det kommer en bild när de sitter på men har
ingen bra bild idag så det kommer imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Jelena

Systemkameran äger , ja har också en sån :D

2009-06-03 @ 17:36:30
Postat av: sarah

aa, de gör den ! :)

2009-06-03 @ 21:40:14
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/
Postat av: Paulina

köpte du sånna som mej? :'D

jag har dom vita och så har jag sånna svarta som dom andra!

störtsköna

2009-06-03 @ 22:42:12
URL: http://paulinablader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0