00.15

hejjjsan ! :)<3
nu är jag hos Hanna, jag ska sova här :)
jag sitter vid datorn & Hanna ligger i sängen & typ sover! ha-ha;)
jag ska också snart sova men jag ska bara göra ett inlägg
& kolla lite grejer, hihii!

idag har det vart en lugn dag typ...
var först vid gamla örlenbadet & gick tipspromenad eftersom det
inte blev ngt beachvolley;) sen blev det hem till Ellen ett tag & sen
hem till mej! Vi gjorde maskeradbrännbollsgrejerna & de blev
jätte bra! host* men får fixa till de imorgon:)

imorgon har Ella kalas & då ska jag & Hanna vara med & göra
massa saker:) typ stå i fiskedammen & sånt, hihihi;)

nu har jag inget mer vettigt att säga typ;) eller typ inget av de jag skrev
var vättigt men;) skrev lite om dagen!
men ah... pusshejj<33 godnatt (L)


en närbild på sötaste Ella ! <3
jag älskar dej & jag finns alltid där för dej (L)


måste bara säga att....
Pontan är otroligt vig!!:O
asså jag måste visa er lite bilder;) han är vigare än
mej & Hanna... skit asså'! underbarn(Y);)





en grej till...!
Sarah Issa är grymt bra på inbakta flätor:)
ska visa en bild! love(L)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0