when it was good...

hejjhej! :) Nu var det länge sen igen !
Jag kom hem från Lidköpings lägret för 2 dagar sen & nu är det äntligen slut! hihi:)
Det har varit jätte roligt & jag har fått ut massor av det. Sista veckan åkte jag med
Elin hallberg, Johanna Wick & Josefin Taljegård, jätte bra grupp:)
Vet ni en sak? :) Jag stog min 2A godkänt denna veckan! :D:D 
Den var inte riktigt runt men godkänt & inom kvarten! :)
Jag klarade massor sånna så nu måste det sitta i tills vi tränar i skövde med
Alexander Vedenin ! :) aja...



en bild på mej på en tävling

Idag har jag inte gjort så mkt.. Typ vart hemma & slappat & vart med Hanna.<3
Jo jag har städat på mitt rum , mest min garderob!
Jag har möblerat om i mitt rum så då passade jag på att städa garderoben
medans jag städade resten av rummet. Det blev jätte bra, fast nu är det
bara massa speglar, draperi & lampor som ska sättas upp.
Hanna sov här inatt, jätte roligt hade vi:) hoppas du också tyckte det!
Jag älskar dej bästavän! <3

nu ska jag gå
xoxo

Kommentarer
Postat av: olivia

gud vad roligt:)

jag klarade min med.Men inte helt runt, innom kvarten <3

2009-08-04 @ 16:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0