trollcupen och sälen 09 (L):)

nu har jag varit dålig på att upptadera igen och när jag inte har gjort det
har det ju hänt lite grejer som tex tävling i trollhättan och sälen mm så nu
skriver jag lite om det som varit:)


tävling i trollhättan!<3:)

egentligen skulle jag inte tävla men massa strök sej
så då fick jag tävla:))<3
först var det bara paulina och louise från tibro i vår grupp som
skulle åka men sen fick alla åka!:) jag, hedda och hanna också!
aja, det gick mkt braa för mej!:) jag åkte ett felfritt program men
missade lite levels på CcoSp :/ annars var levlarna bra och jag
fick bra poäng men inte pers. Jag fick 31.31 poäng och jag ligger
på en 2:a plats, mkt braa sarah!:)
1:a elin hallberg och 3:a madeleine sjöquist, braa!:D
Det gick också bra för alla andra tibro åkare i u-15!:D
Paulina: 5:a, Louise: 7:a, Hedda: 14:de och Hanna: 16:de, mkt braa
kämpat tjejer!
Det gick med bra för tibros juniorer!:)) Kristine: 2:a,
Susanna: 6:a och Kimberly: 18:de, braabra!:)
och för tibros seniorer gick det också bra för! Lou: 2:a och Cecilia: 3:a.
Ellen och Louise tävlade i u-13, och de åkte båda programen idag!:))
i korta kom Ellen 12:a och Louise 14:de och i långa kom Ellen 12:a
och Louise 17:de, bra kämpat!

här kmr lite bilder!

  
   
 

det gick också bra för mej i långa;)<3 och alla andra
jag kom 3:a i långa men 2:a totalt:)) jiippi! jag fick 51.88
poäng i LP, braa jobbat sarah!<3(:
Paulina åkte ett kanon långprogram och kom 2:a i långa
med 52.48 poäng och slutade totalt på en 4:e plats, bra!:)
Louise åkte bra fast hoppen gick mindre bra:/ syynd! men
hon blev 6:a i LP på 44.43 poäng. Hedda gick det bra för med,
hon kom på en 8:de plats i LP på 41.22 poäng. Det gick också
bra för Hanna hon blev 15:de i LP på 32.01 poäng, braa!<3(:
det gick också bra för ellen, louise, kristine, sussi, cicci, kimberly
och lou!:) Bra kämpat alla tibroåkare!!:))))
här kmr lite bilder från prisutdelningen och efter

 
  
  






jag har också varit i sälen;)<3
jag åkte direkt från tävlingen i söndags och kom hem i torsdags;)
det har varit jätte roligt och ella och smilla har lärt sej att åka skidor
jätte bra, duktiga tjejer!:)) ill härligt vare!:) love it!<3
här kmr lite bilder

 



 







jag har ont-ont-ont-ont i min haaaals!!!!
pratar som en kossa
måste gå över nuuuuuu


idag ska jag och hanna vara barnvakt till
ella och smilla:)) kul skare bli!
supermammorna;))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0