Lite bilder från dagen(L)

 
 
 puss på isen(L)
åkte skriskor på örlen med min bästaste paulina!<3(:
det var jätte skoj, fast i början var jag lite scary att isen
skulle spricka:D och det gick ju inte så värst
bra i mammas "tyg" skridskor!:))
paulina hoppade 1A och den var la bra för att ha 30år gamla
skridskor och hon hoppade också 2T den var gryymmm!!
den var värsta runt fast hon ramlade den men ändåå!!:)
jag har det dessutom på film:D
jag klarade knappast trehopp med mina sopskridskor, HAHHAA!!
ne, men jag klarade faktiskt trehopp, salchow och toeloop(: bra sarah!
en mkt lyckad dag!<3:) åka imorrn igen?!
tack för dagen bästaste paulina! älskardej(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0