hejpådejsötiis!(L):)

jag är ju väldigt dålig på att uppdatera,
men jag har verkligen inte orkat göra det på ganska lång tid nu.
Så nu när jag har ork att göra det så!;)

fredag-lördag sov jag är med brudsen!:)<3 l o v e u
vi sov över hos mej, mkt skojsigt vare!!:)))
vi spela gh rock band, buzz och kollade film,
(final destination3)
+ att vi fikade mummma kladdkaka på systeryster med!<3(:
louise jobbade där så vi åkte och fikade hos henne!:D
aja, vi äägde på gh rock band kan jag bara säääga!
vårt band heter the phase!<3(: l o v e u.(L)
 
gryymt kul asså!
efter träningen på lördan följde dom med hem te mej och
vi körde gh rock band, spela buzz och kollade film, number23!:) den va braa!
ellen tog med sej sin gitarr så att alla kunde va med och spela:D
asså det har varit gryyymt, tack för dessa dagarna!(L):) att ni gjorde de bättre
än BÄÄÄST!(L)  ÄLSKAREEER!(L)(L)(L)




imorgon kanske det blir stan med ellenbellen!(L):)
måste köpa present till paulina!:) ngt förslag på ngt?
måste också komma på ngr överaskning!:O
aja, får väll komma på nåt!!

harebra! pusshej(L):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0