bilder från dagen(L)

 
 

idag tog jag massa fina kort på ella och smilla.<3
pussfoton och andra fina skrattfoton!:))

syskonkärlek.<3 älskarer!(:<3



 
 

jag var och åkte skridskor idag med ella och smilla!:)<3
men smilla åkte typ i fem minuter sen gick hon av men ella åkte länge
och hon var jätte duktig:) men sen blev det iskallt och vi åkte hem!
sally var med oss också, min lilla sötvovve, l o v e u.<3
Asså skridskorna jag hade är så oslipade så det är inte klokt, jag kan inte
ens åka på ytterskär utan att skridskon slinter:S aja, det blir till att slipa dem
tills nästa gång jag ska åka när det nu blir!;D





idag tränade jag först på morgonen 8-10,
asså såå seeeeeg i benen!!
sen tränade jag igen på kvällen klockan 7-9
det var den seeeegastee träningen på läänge!!:S
plus att ishallen är såå kall att man nästan fryser ihjäl!!
mina händer var typ is när jag gick av!!:O men jaja!
så här gick min dag till idag!
pusshej leverpastej!<3(:

Kommentarer
Postat av: MartinW<3

sööt när ni låg på isen:P <33

2009-01-04 @ 22:40:16
Postat av: Sarah

tack!(:<3

2009-01-04 @ 22:41:40
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/
Postat av: isabell

söta blider :) miss u <3

het blogg själv ;)

2009-01-05 @ 11:41:57
URL: http://bloggisabell.blogg.se/
Postat av: hanna

vilka små sötingar <3

2009-01-08 @ 21:02:05
Postat av: sarah

hur söta som helst!:)(a)<3

2009-02-13 @ 09:46:04
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0