hejsötastivärlden<3:)

igår efter skolan åkte jag till träningen, vi hade sofie:)
det gick bra:)))<3 love<3
sen när vi hade slutat ungefär en halvtimma efter åkte jag, ellen och hanna
till karlsborg och badade!:) det var mkt kul<3;D
fast jag badade inte så mkt, badkruka;O
hanna hoppade från 3:an 5ggr wiihoo!:), hon är höjdrädd!
efter badet åkte vi och åt pizza på milan, mumma<3:)
sen åkte vi hem till ellen och tittade på let´s dance
och spelade gh, kul vare!:))
vi gick hem vid ungefär 11 elr nåt, vi gick!:) läbbigt:S
vid halv12 12 kom louise, ida och linus hem hit och då spelade
vi gh till typ1, det var as kul!<3:)
sen gick jag och sov, Zzzz
idag tränade jag vid 11, och jag orkade verkligen inte gå upp:S
men det gick bra, vi hade sofie och johanna pettersson:)
nu ska jag åka till paulina och spela little big planet och kolla på mello kanske;P
hanna och ellen ska också vara med;)
ska bli kul<3:) älskarer girls(L)
nu ska jag gå och byta om och göra iordning mej
sms:a gärna:)
så hejsvejs:) kyss på räva<3


här får ni en het bild på mej:O;) not*





asså du fattar inte hur mkt jag älskardej(L)<3
jagärkärivärldenssötaste<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0