torsdag, snart fredag:D(Y)

dagen har varit bra;)<3
den började med att när vi cyklade till
skolan ville edvin bli skjusad och då när
vi kom mot honom tog han tag i min väska
och jag typ flög av cykeln och landa på huvudet:S
det gjorde inte speciellt ont men har typ småstukat
foten;P gör inte så värst ont, bara lite när jag går;)
men inte när jag tränar som tur var för det är bara
6 dagar kvar tills Holland:)<3 asså fatta att jag
längtar eller;)<3333 meliike<3
sen ramlade jag en gång till på cykeln när jag var
påväg till ishallen klockan 9 för jag skulle ha korre
(koreografi) gjorde inte ont men hur klantig får man
vara elr:O:S HAHAHHAHAHAXD
korren gick bra;) ändrade typ rörelserna i programet
och fixade till piuretterna:)(Y)
sen blev det skolan igen;)
träning igen klockan 4-5, det gick också bra:))<3
sen skridskoskolan 5-6;)<3 asså Ella åker som en
stjärna nu:)<3 och smilla också deklart;)
sarahälskarsinasmåsyrror:)<33
efter träning blere hem sitta vid datorn och sen hängde
jag, Ella och Smilla med Maggan hem och åt pannkakor;)<3
det var mkt gott:)<3 kollade lite på mamma mia också;)<3
aja, det här var dagen;)<33
men ska gå:)<3 pusshej(L) godnatt, sov sött:)<333


dagens outfit


adidas tröja: stadium
svart t-shirt: H&M
blå högkjol: gina tricot
leggins: gina tricot
klackskor: din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0