tjulelu;)<3

igår efter träningen hängde hanna med mej hem;)<3
vi spelade guitar hero, kul vare;)(L)
jag fick reda på att jag ska till Luleå och tävla SKF den 12/3 igår ;))
JiiPPPiiiiii!!!:)))) det ska bli jätte roligt:D
vi ska åka tåg och det tar typ 17timmar så det är ju lite mindre kul:/
det var jag och Melanie från u15 i västergötland som kom med;)
och det ska bli mega rolig, vi var ju med förra året också och fille;)
då gick tävlingen i stockholm, roligt vare:)<3
jag kommer sakna er till MAAAXX!!:))<33333
önska mej lycka till kanske?!:)) hihi<3




idag har jag tränat 2ggr;))<3
först 11-12, då var 4-klövern där;)
vet inte vad det är:S typ massa gubbar
dom kom och tittade på våran träning, vi hade typ uppvisning;))
efter träningen hängde Kimberly med mej hem;)
sen bar det av till träningen igen kl13.30-15 is och 15-15.30 fys;)
sen åkte jag hem och satte mej vid datorn;)
nyss åt jag goda våfflor som mormor hade gjort till oss:)<33 muuummmms:D
vet ni att det har blivit en till mördad:S:S han var från tibro fast
han blev mördad i töreboda:S asa nu är det riktigt läskig asså:O
hon som blev mördad i tibro, alla säger att det var hennes man som
mördade henne, asså hur knäpp och konstig kan man vara:S
ofta man mördar ens egen fru!;S
aja men nu ska jag till bästaste Hanna och packa tills imorrn!
VI SKA TILL HOVFJÄLLET!:)) JiiiPPiiiiiiii:))<3 kul skare bli(L)
paulina ska också med;)<33
ÄLSKAREEER!(L)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
nu drar jag till hanna, fast hon kommer och möter mej
för jag vågar inte gå själv, hihihi;) tänk om mördaren kmr:S:O
aja, seeu:) pusssshej<33 hare bra!


älskardeeeej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0