tjulelu, i have boring;)


hemma från skolan idag med;)
har inte lika mkt feber som igår men har
fortfarande lite feber;)
hoppas att jag blir frisk tills imorgon bara för
då blir det att vara med bästaste isabell<33:)
vi ska nog sola på meddo;)<3
idag har jag pluggat spanska prov vi har på onsdag;)
alltid bra att börja i tid;)
resten av dan vet jag inte vad jag ska göra:/
jag får la åka och hyra en film hos pappa eller ngt:)))<3
jag har precis ätit kött och potatis och ett wienerbröd, mumms<3
men ska gå nu, kanske bloggar mer sen;) det gör jag nog:D
pusshej<33 harebäst! seeu:)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




wienerbröd:)<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0