Hemma från mölndal!

i helgen har jag varit och tävlat i mölndal:)<3
det var en liten konstig tävling tycker jag;)
unga, konstiga domare som satte asa låga poäng:S
alla som brukar få runt 30poäng fick typ 26poäng på korta, men jaja!
det ganska bra för mej:)<33
i SP missade jag lutzen, jag fick 26. poäng och låg på en 6:e plats
i LP gjorde jag lite småmissar på kombpirr., hoppisitten och flippen:/
jag fick 49. poäng i LP och sammanlagt 75. poäng och kom på en 8:de plats;)
men det är bara hem och t-t-trääna till Holland!!:))<33
LÄNGTAR IHJÄL MEJ TILL HOLLAND!:))<33
alla <3 dag firades med Paulina, Jennifer och Linnea i Mölndal hos J.:)<3
en mkt, mkt trevlig kväll med film, fottotagning och tacos!:)<3
ett minne för livet<3 ÄLSKARER(L)

här kommer lite bilder från en underbar helg<3








bilder från tävlingen;)<3







denna kväll är ett minne för livet:)(L)
tack för kvällen brudar:)<3


Kommentarer
Postat av: Paulina

sexig jag är där på löpbandet då!

HAHAHHAHA! :)

det va sjukt kul oså bah efter att jag hade slängt ner alla handdukar i tvätten så bah:

- finns det kameror här?

AHAHA!! helgen va skit kul med dej såklart!!

ladda för holland nurå!

älskardejmestsarah<3

2009-02-17 @ 15:33:09
URL: http://paulinablader.blogg.se/
Postat av: sarah

du är alltid sexig;) hihi<3

hahahahahh:)

det var mega roligt:D(L)

holland here we come:)

älskardejmegamktpaulina<3

2009-02-19 @ 11:06:24
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SKALL göras om säger jag bara <3

älskar dej sarah (L)

2009-02-19 @ 19:56:21
URL: http://jenniferolofson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0