tjobre<3:)

gårdagen var rolig:)<3
först träning, vi hade sofie och johanna
efter träningen blere paulina, ellen och hanna hos paulina:))
vi spelade little big planet, kolla på filmer från när jag,
hanna och paulina åkte pulka i rankås:))
haha, gud vad roligt det vaa!:D
vi skrattade så vi fick ont i magen, hahahahhah
minnen, miiinnen<3
kul vare:) älskarer(L)<3
vid 8 typ åkte jag hem och åt sen åkte jag tyvärr inte tillbaka:/
jag kollade på mello, wallander, livvakterna elle nåt och satt vid datorn massor:)
sen gick jag och sov, Zzzzz

idag har jag tränat vid halv8-10, var asa trött i benen men det gick:)
sen var jag med Ella när hon tränade med C2 10-11
sen kom Smilla och då åkte vi 3 allmänhetens typ 11-11.40:)<3
det var roligt med jobbigt att vara på isen i typ 4timmar!
nu har jag suttit vid datorn sen jag kom hem
och ska åka och sola med hanna och paulina om 20min:))<3
vill blii bruuun och vill ha soommmmmar:))<33
så ni får hare bra, pusshej<3:) loveu(L)



älskardej mest i hela världen:)<3
du är så jävla söööt<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0