snart blire göteborg:)(L)

idag har jag tränat vid halv11, det gick bra:)
inget ont i rumpan men nu har man istället träningsverk
på insidan av benen, inte braaa!:S
men det blir nog bra tills imorgon får vi verkligen hoppas:)

precis kommit hem från systeryster, bokhandeln och carinas:)<3
 först var jag och fikade på systeryster med Hanna, Ellen,
Paulina, Joshi och Louise:)<3 älskarer(L)
jag åt en snickerskaka och den var inte god:S;)
sen åkte vi till bokhandeln, jag köpte stift och två suddigummin;))
fast joshi och louise hängde tyvärr inte med:/
sen blev det carinas och köpa nytt hårnät och två paker hårnålar;)
kom nyss hem, tack för stunden/dagen brudar<3:)


snickerskaka;)

om ungefär 1timma åker jag, Paulina, Alicia
och Susanne till Göteborg på tävling:)
vi ska bo på hotell, mumms:) hotellfrukost, loveit<3
imorgon blire alltså korta programet:)
ni måste hålla tummarna för mej så att det går bra<3
sen på kvällen åker vi till Jennifer och äter tacos, gud va gott:)<3
Linnea ska med dit, ska bli kul och träffa er:)<33
på söndag blire långa programmet och då kan ni ju
hålla tummarna då med tycker jag;)<3 bra!:D
önska mej lycka till kanske?!:) eller?
men nu ska jag "försöka" gå ner till mitt rum och börja packa;)
eller vad tkr ni? hihiii<33:)
men jag tkr att ni ska skicka MASSOR sms till mej:))<33
då blir jag happyy:D(L)
men nu ska jag gå och packa förhoppningsvis;)
ni får hare bra här hemma i tibro:)
pusshej<33 kyss på munnen(L)


laura lepistö<3



Alla hjärtans dag imorgon ju:)<3
grattis på alla (L) dag!:)<3



här kommer lite sånna där frågor:)<33

vad vill du ha av mig på alla hjärtans dag?
1. En puss
2. En puss & en kram
3. En kyss & en kram
4. Ett strul
5. En bio kväll
6. En kram
7. En ros
8. Vänskap & en kram
9. Förhållande
10. En myskväll
11. En rolig dag på stan
12. Godis
13. Äta godis ur min mun
14. Du gör armhävningar, & jag ligger under dig & du får en puss varje gång du kommer ner
15. Ett "Alla hjärtans dag" kort
16. Du och jag FÖRALLTID!
17.att ja säger att jag älskar dig ;)<3



allahjärtansdag-kyssen.

vem ska få min?





älskardej mest i hela världen<33 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha alla! men allahjärtans dag har redan varit,,,men skir samma !<3 (=

2009-02-19 @ 20:56:43
Postat av: sarah

okej;)

2009-02-19 @ 20:59:25
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0