sarah är morgontrött!!;)

idag skulle ju jag gått upp 06.40 för att jag skulle hinna
göra iordning mej och platta håret utan att stressa
men så blev det ju inte ändå!!;) jag är vääldigt morgontrött!
jag gick upp halv8 som vanligt och fick stressa;P
vi fick reda på våra so prov om antika grekland idag och
det var ju inte världens bästa;) jag fick 20p av 42p,
HAHAHHAHAHA;) det blev ju ett G iaf, brabra:))
men asså vad har jag för nytta av antika grekland:S
men jaja, skolan var tråkig, men alla peoples är bra!;)

skulle egentligen åkt in till stan idag men det var ingen
som ville hänga med så det blev inget:/ hade tänkt
att åka själv först men ångrade mej, inte så värst
kul att va inne i stan själv;P men det får bli stan nästa
tisdag kanske:)) någon som vill följa med isf?:)<3
jag åker nog med Hanna och Ellen och solar på solhagen
istället;) bli lite bruun är alltid kul:D
VILL HA SOMMAAAR NUUU!:)))
men nu ska jag gå:)
bloggar nog mer sen nån gång;P
hare bra, pusshej<33


dagens outfit:


grå trekvartsärm tröja från H&M
vit linne från H&M
jeans från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0