paulina blåder, jag älskar dej.<3<3



paulina blåder jag älskar dej ngt otroligt mkt.<3
det går inte beskriva med ord hur mkt jag älskar dej<3
utan dej hade jag inte varit den jag är nu:)
du är den som gör min dag till en underbar dag(L)
vi är skapade för varandra, äkta vänner.<3
alla stunder med dej har varit det bästa i mitt liv
ditt skratt gör mej jätte glad, hela du gör mej glad:)
du har den största delen i mitt hjärta gumman<3
du är ett minne för livet.<3
jag kommer aldrig glömma dej, så glöm inte mej:)
du är min bästa vän och jag älskar dej<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Paulina

sarah, dina ord får mej att bli tårögd.

för det är såå mkt du betyder för mej.

som du säger; utan dej hade jag inte vart den jag är idag.

du är verkligen någon som är som jag, någon som förstår mej.

hoppas att jag alltid kan prata med dej om allt och vill att vi ska va ännu mer!:D

för jag kommer aldrig aldrig få nog utav dej.

äääkta vänskap vill jag kalla den.

ren äkta vänskap

jag paulina blåder älskar dej sarah angelsiöö

av hela mitt hjärta och föralltid

i will never forget you

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-18 @ 21:08:41
URL: http://paulinablader.blogg.se/
Postat av: Paulina

jag kan inte säga det bättre än dej!

domhär orden gör mej tårögd.

du har vänt och vridit mitt liv och gjort mej till den jag är idag.

du förstår mej, och lyssnar och är precis som jag.

samma argument och du är bäst.

äkta vänskap kallartr jag det när man förstår varandra som du & jag..

äkta vänskap är rätta ordet.-

holland kommer bli minnet för livet och det kommer klättra till ännu en bättre nivå hos oss!

vi är som 2pusselbitar som legat i högen i många år som tillslut träffat varanda och dom passade perfekt ihop!

du&jag - så det ska va.

kan inte bli mycket bättre vänner.

hoppas att du alltis är beredd att lyssna och hjälpa för jag älskar dej så otroligt sarah!! du är en riktig vän till mej!

i will never forget you.

för jag paulina blåder älskar dej sarah angelsiöö.

sanna vänner - ALLTID

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-18 @ 21:13:16
URL: http://paulinablader.blogg.se/
Postat av: Paulina

hahha! ja trodde inte att det första skickades så då skrev jag en ny!

HAHHA loveu<34

2009-02-18 @ 21:13:45
URL: http://paulinablader.blogg.se/
Postat av: sarah

ååh, paulina!:)<33

jag vet inte vad jag ska skriva

men jag älskar dej av hela mitt hjärta<33

jag blev torögd när jag läste du skrev(L)

holland kmr bli ett minne för livet<3333

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

glömmer dej aldrig paulina blåder:)<33

älskarälskarälskarälskarÄLSKARdej!<3<3<3<3

2009-02-19 @ 11:04:20
URL: http://sarahangelsioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0