onsdaaag

onsdag idag och dagarna bara rullar fram;)
det är bara EN vecka kvar tills Holland:)<3
asså jag längtar ihjäl mej:)<33 love(L)

skolan var helt okej idag;)
gjorde spanska prov, det gick bra:)
vi får hoppas på det bästa resultatet;D
efter skolan vare hem och äta och göra
iordning sej till träningen:))<33
träningen gick mkt braa tkr ja!:)<3
efter träningen blere hem och typ spela GH
med hanna och äta;)<3 jagälskardej(L)
sen om 5min igen åker jag och tränar;)<3
klänning denna timmen:))(L)
imorgon blire de korre (koreografi) 9-10:)
först en halv timma till skolan och sen till isen:)<3
vi får hoppas att det går bra:D
sen blire skolan igen;)) och efter skolan igen blire
träning 4-5:)<3333 ÄLSKAR´T (L)<3
men nu ska jag gå och göra iordning mej inför
träningen:) pusshej alla sötiisar(L) hare bäst!<33
NattiNatti, sov sött(a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0