hovfjället09 :)(L)

HOVFLÄLLET09 :)(L)
igår var jag i hovfjället med hanna och paulina och massa mer;)(L)
det var asa roligt:)))
det var jätte varmt och gött att åka:D
asså, vi åkte ut i skogen och sen åkte vi typ vilse eller något
och då helt plötsligt tog stigen slut och det kom ett stup och paulina
bara körde förbi stupet;) sen kom jag och hanna och jag stannade
för jag blev så jävla rädd, jag trodde jag skulle bryta sönder mej:S
hanna hon vurpade och låg med huvudet ner i stupet och hon var livrädd!!
hon bara skrek, jag skulle knäppa av hennes skidor men det gick inte:S
jag och paulina bara stod och skrattade och helt plötsligt åkte
hanna ner för stupet på ryggen med huvudet först, gjorde
2 bakåtvoltar och hamnade under snön, asså
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA:D:D
sen har det hänt massa annat roligt också<3:))
det roligaste man har gjort på länge asså:)))<33
bussresan hem var mega rolig:) hah
emma är ju värsta vig, kunde typ gå ner i spagat och kunde
total split, värsta vigingen:)) hihi
har vart mega skoj med alla kan jag ju bara säga
ETT MINNE FÖR LIVET!:))<3333
älskarer(a)<3
lite bilder kommer här;)














HEJDÅ HOVFJÄLLET!:))(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0